Fjällen!

Imorn är de ÄNTLIGEN dags för fortsättningen av one tree hill!!!! :D som jag har väntat!!

Och på torsdag åker vi och hela tjocka familjen till fjällen!! :D snö och skidor. Och badhus och hundar. Och barn, och ice-cart (samma som go-cart fast på is :D..) och after skiiiii!!! vilken tur att jag har världens bästa syskon att festa med!

Det har precis gått upp för mig att det finns fjortisar som får MILJONER kr här i sverige för att BLOGGA!? hallå!? WHY? VIlken pundare som helst kan väl spotta ur sig ett par kloka ord vad de tycker om tex varför pudlar är krulliga och sånna viktiga världsomvälvande frågor.. Detta måste nog vara det dummaste fenomen jag någonsin hört talas om. Sandra Lundgren visade mig några av dessa bloggar. Hon läste de tydligen jämt. Tjejerna är SJUTTON år, får som sagt miljoner kr av olika sponsorer för att blogga och synas på deras bloggar, och dessutom blir de inbjudna till kändisfester och GALOR!? (som en av de skulle på privat fest med backstreet boys ikväll efter deras spelning på hovet!?!?!) DE FÅR INTE ENS DRICKA!!! sjukaste jag hört på länge asså. Småtjejer blir kändisar för sina bloggar. Shit alltså!

Ja, man kan få krupp för mindre, jag vet. Men så heter inte ni Linda Jonsson och irriterar er över allt som rör sig på denna jord. Typ ;)



Kommentarer
Postat av: Carro

Syftar du på Blondinbella nu eller? :D hahaha!! Hon e ju bara för störd:D Me ja tror hon e ute efter o provocera för då får hon ännu mer läsare.. Iaf så vet (Har hört) att hon snackar skit om pengarna.. Dom mer kända stora bloggarna tjänar knappt några pengar på sina bloggar o dom sa att hon kanske kunde få nån väska eller klänning eller nått från nått känt märke ifall hon nämner dom i sin blogg.. Nu vet ja inte ens om du snacka om henne me d visst ja om henne iaf o hon e ju typ 16-17 har ja för mig:D

2008-04-15 @ 12:11:36
URL: http://cma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0