Ja är så nervöööös!

Sitter o väntar på att se om vårt lånebesked kommer med posten idag!! Skit nervös :) Posten kommer kvart i elva... om en timme typ.. Sen ska bilfirman ringa och ge ett förslag på pris för våran bil. Det är jag med nervös över :)
Vi ska sälja våran och köpa en Toyota avensis, som vi letat efter SÅÅ länge, och ÄNTLIGEN hittat här i stan :) typ 2 år har vi letat efter en silver avensis med automat. Men de är så himla få i sverige så vi har aldrig fått tag i nån.. men nu jäklar :) den är så fiin.

jaa va händer annars då? I helgen åker mamma och pappa till östersund för att hämta hunden :) yeeey!

på måndag åker jag utan man, utan hundar, utan barn ner till Sandra :) Först ska hon färga mitt hår, sen ska vi typ spela massa roliga spel o bara umgås, sen på tisdagen åker vi en bit norr om göteborg och går på en kurs. Sen hem till henne igen och så gör hon löshår på mig :) yey, en heltjejhelg, fast i veckan då :)

Nu är william galen och jag har inte ätit, så tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu såg ja va ni skulle ha pengarna till:D Bil galna Linda då:D

2008-04-04 @ 19:11:58
URL: http://cma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0