SÄLEN

Nyss hemkommen från en underbar 4 dagars skidresa till sälen! Det var strålande solsken hela tiden, 2 meter (!) snö, öl, underbart sällskap och UNDERBARA backar att åka i. Vi har haft det så otroligt bra.

I fredags var william dock väldigt, väldigt grinig och vi visste inte varför. Dagen efter fick vi svaret. Han fick sin första TAND :D Lilla killen är stor!! både kryper och får tänder! Han är väldigt tidig med båda. Men å andra sidan gick både jag och mats felfritt när vi var 9 månader så han kanske tar efter oss :)

Nu väntar ugnspizza och tv. Vi har saknat hem men uj uj uj vilken bra resa det var. HELT únderbar!

Jag brände mig dock förjävla dant i ansiktet och fick någon slags allergisk reaktion av det så hela mitt vänstra öga var igensvullet, ja hela vänstra sidan var helt uppsvullen. Jätte jätte läskigt. Det har fortfarande inte gått ner helt. Smörjer med både kortison och aloe vera. Jag ser ut som en kines. En RÖD kines.

Ha det bra i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0