vardagen rullar på...

ja vad har jag gjort sen sist?

hmm.. vi var och lämnade curry hos Kevin, de älskar varann så det kommer bli super för båda.

Vi har grillat typ varje dag här hemma med olika folk vare dag haha.. I love it!!

Igår va vi nere hos sandra hela familjen!! :) Mange och Mats spelade fotboll och sandra och jag pratade och gjorde löshår. :) Mange o Sandra frågade om vi ville hänga med till öland i sommar på husvagnssemester och självklart vill vi det :D Så typ 3 dagar efter ja kommer hem från kreta åker vi igen haha.. shit va kul :)

William är så himla stor nu alltså.. ma vill bara stoppa tiden ibland.. Två tänder har han, dreglar som värsta fontänen pga det (blä), kryper och har verkligen en egen vilja nu. Han blir skitarg om man gör fel haha :D Han ska va på ALLT. Ser han nåt i andra sidan rummet så säger det POFF o så är han där o ska slita i det, har jag ett glas i handen ja då ska han ha det, ser han en påse ska han ha den, och våran blomma på golvet (ett stort träd typ) ska han slita i jääämt. Vi har rätt barnvänligt men blomman får vi flytta på snart alltså. 
Lilleman är snart 7 månader...

Valborg blir vi hemma och bara grillar med thess o christina!

Sen på fredag smäller det. Då är det dags för sweapsound club session på barr&kök i linköping. Det är hard style party, med lasershower o hardstylemusik. Ska dit med Thess o christina och Anders :D Shit va kul, har inte sett anders på 5 år!! min gamle vän har ja saknat!!

Nu måste jag ta hand om sonen som börjar bli lite trött :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har ni inte kvar katten?

2008-04-28 @ 19:51:39
Postat av: Linda

De vill se om de kan ha katt. Sandra kanske är allergisk så de ska prova. Curry är på semester bara.

2008-04-28 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0