yrkestestet!

http://www.jobbafrisk.se/yrkestestet.php

Jag tog ett test som Hanna tipsade om på sin blogg, riktigt roligt! Och det var skönt att få veta att jag valt rätt. Enligt testet passar jag som SJUKSKÖTERSKA :)

Så här stod det om mig:

Du är en sjuksköterska! Genom avancerade beräkningar och topphemliga formler har superdatorn räknat ur att du är en sjuksköterska! Grattis! Det är bara att börja laga människor!

Du är både blyg och passionerad. (stämmer) Du var troligtvis hemligt förälskad i någon i parallellklassen hela grundskolan, utan att någon märkte ett dyft. (stämmer, fast i samma klass) Eftersom du dessutom är relativt noggrann och ansvarstagande, så passar du perfekt som sjuksköterska. (relativt noggrann? prova onaturligt noggrann haha..) Du tar gärna hand om andra människor, med förhoppnig om att någon ska ta hand om dig. Någon dag. (stämmer)

sikken tur att jag ska fortsätta på sjuksköterskeutbildningen i augusti då :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahahah! Ja blev en psykolog.. haha! jag!? Ja iofs.. ;p

2008-04-15 @ 12:18:12
URL: http://cma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0