Godnatt gott folk!

Ni ska bara veta vad kastrullfull jag är.

Helt oskyldig kväll på marknaden med Elin och hennes Calle, skitmycket folk som vanligt, sen blev vi hembjudna på singstar och cider hihi :) En mycket bra kombination. Jag och Elin aka Plingan hade typ max 10 poäng mellan oss varje låt hehe :) We kick as at that shit :P

Märks rätt bra att ja e full va haha.. men det är bra det får man va ibland. Med måtta ;) ibland utan. Men ikke nu.

Sängen kallar!

Ville bara konstantera i detta inlägg att jag saknar min Piff aka Sandra! Men helgen 30 aug bilas det dit ner, jag och BECCA!! :D *roadtrip* Trion är åter samlad och vi ska ha så kul på Piffs 22 årsdag!

Jag ÄLSKAR att det börjar gå mot höst nu :) Jag fullkomligt älskar hösten. HATAR den äckliga helvetes arsel vintern, men älskar hösten :) Fina färger på träden, love is in the air, mysiga tjocka tröjor och halsdukar, underbara solnedgångar sittandes på en filt i de färgade löven. I LOVE IT. Hösten är en underbar tid. När det inte regnar är en förutsättning.

Dagarna är rätt fulla nu, känns knappt som jag hinner med allt jag ska göra. William, dagis, skola, jobb, mat, städa, träna, möten, hund, katter, familj och vänner. Ändå är det tomt. Min Thess saknas ju. Nothing's the same without you. Saknar min familjemedlem.

Natti natti världen

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Calle den jäveln! Hans oskuld tog ja:D D kan du ju tala om för Elin så får vi se hur glad hon blir då:D hahahahah!!

2008-08-24 @ 20:20:52
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Carro

Du e sjukt kass på o skriva blogg... Du vet d va? ;)

2008-08-26 @ 22:38:36
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0