Here to stay!


Jag blir nog kvar här i norrköping, det blir nog ingen flytt närmare Katrineholm. Inte nu än på nåt år iaf. Jag har sökt ett jobb här som ja VERKLIGEN vill ha, typ drömjobbet, och det verkar som jag kommer få det :)

Börjar i så fall i oktober, på en heltidstjänst med fast lön. Najs :D

Det enda kruxet är att jag då behöver hjälp med William de dagar jag arbetar vardagar. Han börjar dagis i Januari. Så 3 månader blir det (antagligen mamma) kommer ha honom när jag jobbar. Det blir surt på lönen de månaderna att sitta och åka med william, men då vet jag att wille har det bra och jag kan lägga all energi på jobbet!  

Shit va najs :)

Idag ska jag till sjukhuset igen för efterkontroll... det suger.

Ha en trevlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja såg en som hade gjort så som du sa på google igår. fast hon hade inte målat den nått, me d va en lampa. Sådär fint när den inte va målad:) Me idéen låter ju super;)

2008-08-12 @ 09:36:30
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0