idag är jag tydligen eftertraktad!

Har fått två jobberbjudanden idag, och klockan är inte ens ett. Ett jobb på en frisörsalong, och ett jobb på coop. Jätte kul! Kruxet är att båda jobben ligger i Katrineholm. Då måste jag pendla. Om vi inte flyttar.

Vi får se. Jag vill ju vara kvar i Norrköping. Jag älskar Norrköping. Jag pendlar nog tills jag får nåt här i stan. Orka flytta, trivs här.

Imorn åker jag och Rebecka till min älskade Sandra, det ska bli så himla roligt! Jag har lite problem med presenten bara, vad ska jag köpa!? :D Har funderat i en vecka nu, hjälp :)

Ner på stan nu!
Tja

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis te jobben:)

2008-08-29 @ 22:25:03
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0