I'm so sorry

Har inte brytt mig om att skriva nån blogg på ett par dagar. Har iochförsig inte haft tid heller så ;)

Livet rullar på. Igår var mamma här och v var ute i regnet och gungade med william. Han älskar det. Sen på kvällen köpte jag mig en cykel :) Me like it very much. Med barnsadel och allt. Ska ha den och cykla till jobbet sen, och lämna av william på dagis, vart det nu blir.

På tal om dagis, nån som vet om den här 4-månaders garantin gäller från anmälningsdatum eller från hans ettårsdag? Jag sitter med världens panik eftersom jag anmälde honom till dagis lite sent eftersom det blev helt fel med mina dagar jag får vara hemma. Så om det gäller 4 månader från oktober då är jag körd alltså. Hur tycker de att man ska kunna fixa att vara hemma utan inkomst i fyra månader? Ok 2 månader kanske skulle gå, men 4?! HATAR allt som har med Fk, kommun, skatteverk o alla andra helvetes myndigheter att göra!!!

Hur som helst, idag ska jag och william ner till stan och shoppa lite. Han behöver iofs inget för han fick en hel baota stor påse med kläder, vinterkläder och skor i helgen, men jag behöver lite clothes. Känns dock rätt dumt att köpa kläder när man hela tiden går ner i vikt..

Har gått ner 3 kilo nu och en massa cm så det funkar iaf. Går ner lite mycket dock, ska gå ner 1,5 kg per vecka. Jaja.

I helgen är det roadtrip ala jönköping för mig och rebecka! :D Ska bli så kul. Piff fyller 22 år och det ska firas med dunder och brak! Underbart roligt!

Nej nu får ni ge er, ja orkar inte skriva mer. Läs nån annanstans ;)

Tja!

Kommentarer
Postat av: Carro

D gäller från den dagen du anmäler han, inte från 1 års dagen:)

2008-08-27 @ 15:33:12
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0