I'm sorry!

Men jag orkar inte mixtra med bloggen längre, har inte det tålamodet, inte heller den tiden som behövs ;) Blir hela tiden avbruten, rätt svårt att fixa iordning en sida när man kan noll om det samt kan sitta 5 sekunder åt gången.

Nu har ja bara ändrat färgerna, allt annat ska va som det är från början (standardmallen). Är det fel nu har jag ingen blogg längre kan ja säga ;)

Igår packade vi ihop barn, tusen saker som man behöver när man har barn, hundar samt oss själva och gav oss ut till stugan. Patrik och Johan är i Thailand så vi är hundvakt och tänkte våldgästa deras stuga under tiden.

Grillade och såg på tv, sen drömde Linda mardrömmar om spöken, så när William vaknade gav sig Mats ut i den mörka stugan för att fixa välling. Jag fick för mig att det stod någon i köket. Jag är rätt as larvig när jag drömmer om spöken kan jag säga. Då är jag inte stor!

Sen lekte jag och william hela dagen lång, tills mamma kom på besök med sin terrorhund. En liten krullig vit skithund som kan hoppa högre än min kroppslängd, och låter ingen glömma det! Hon är överallt och ingenstans och säger vi fy och nej till henne blir hon en riktig liten Gremling!! Typ trotsålder gånger miljoner.

Jag har idag fattat ett viktigt beslut angående mitt hår. JAG SKA KLIPPA MIG. Den fasan!

Ni kanske minns att jag la in en bild på mig i blond page ungefär, och så blir det. Dock brunt! Imorn åker lockarna av. Det är så fruktansvärt slitet av Kretaresan, Rom, löshår och tusen färgningar så nej, nu åker det. Jag har ändå mitt hår bara i en tofs JÄMT, och har jag det utsläppt nån gång blir jag GALEN på håret i nacken och VIPS så sitter det i en tofs efter en timme. Enda gången jag klarar utsläppt en hel dag/kväll, är om jag är full. Kan ju inte va det jämt ;)

Har funderat ut hur jag vill ha det, och självklart vill jag göra det NU, annars blir det inte av. Men VAR ska man klippa sig? Tips i Norrköping?  Vill ju ha det gjort till i helgen när vi ska till sandra :) Chocka henne lite, och så slipper ju hon klippa stackarn ;)

Ungefär såhär har jag tänkt mig


Sandra Bullock är ju sjukt snygg. Jag kommer naturligtvis inte bli sådär läcker, men what the hell ;) Tycker kort hår ser moget och elegant ut! Lockarna får tillhöra min ungdom ;)

Natti natt, imorn är en STOR dag i Lindas liv, det vet ni som känner henne väl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0