Nervös och hungrig

Idag är en såndär jobbig dag. Fick brev från vår kära försäkringskassa idag där det stod att deras hemsida visat fel antal dagar jag har kvar att vara föräldraledig. Jag hade dagar till januari stod det, idag fick jag brev att de tar slut den 7 september!

TACK för att ni säger till om det TRE veckor innan så man hinner fixa saker och ting!

Jävla arslen alltså, ursäkta om ni jobbar där men vad FAN tänker ni med? Jag har tre veckor på mig nu att fixa inkomst. Thank you very much!

Så nu har jag fått akutsöka till komvux, ett par kurser bara för att få inkomst till jag börjar jobba. Och vad kommer med den inkomsten då? Härliga skulder till CSN. Fy fan vad jag hatar det här.

Iaf ska jag på möte idag på Xtravaganza. En positiv sak idag..

Hoppas ni har en bättre dag än jag haft hittills. Nu ska jag lägga mig och se på one tree hill när william sover. Äta nåt litet också.

L

Kommentarer
Postat av: Carro

Jävla försäkringskassan då!! Hata dom liksom! Hoppas d löser sig iaf:) Tänker på dig<3

2008-08-20 @ 17:54:02
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Carro

Inte än kan ja inte säga:D

2008-08-22 @ 10:58:44
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0