På det sjätte smäller det!

Nu jäklar är tiden beställd till frissan. Jag hade ju tänkt att min gamla jobbarkompis Hindia skulle klippa mig för hon är gryym på pageklippningar, men icke, hon är hemma och ska ha barn när som helst :D Grattis till henne! Inte lika trevligt för mig. Får förlita mig på att Violetta som hon hette klipper bra.

Ojojojojojojoj :) Galet värre!

Ska träffa elin nere på stan vid ett så ska hon följa med och vara moraliskt stöd när håret faller! :D Och ta hand om wille ;)
Nu ska vi duscha och klä på oss!

Lägger in en bild sen när paniken har lagt sig. Jag får alltid sjuhundratusenmiljoners gåner panik bara jag klippt en cm, så tänk nu ;) Fast paniken brukar lägga sig efter en dag eller två när jag vant mig :)

va tokig jag är. Klippa mig?

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah! Du klippa dig te page?? What the fuck har hänt? :D haha! Iofs har ja tänkt på en låååång page te mig svin länge me ja ballar ur varje gång ja ska höra av mig te Sandra:D haha! Klippte du dig kort sen då?? Vill se en bild!!! :*

2008-08-17 @ 22:21:29
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0