Sikken dag :)


Vi gick upp vid NIO idag, TACK Wille för sovmorgonen :) Sen var han superglad när han vaknade. Mammas solstråle :)

Vi bestämde oss för att åka till badhuset och bada, vilket var ett bra drag! William älskade det och hade skitkul! Sen sov han gott när mamma och pappa åt lite mat. Sen bytte vi om och åkte vidare till min älskade vän Carro med familj!
Ungarna var så söta när de lekte :D Alvin är så jävla cool. Synd att det skiljer så pass i månader på de (7 mån) för Wille hänger inte riktigt med i Alvins lek, men han trallar runt för sig själv lite när Alvin virrar omkring :) William kröp iväg en sväng där vi inte såg honom, och ropade då efter honom, varpå Alvin springer fram till William och skriker IIILLIIIAAAM!! Precis som, Hallå! Hör du dåligt!? :D haha..

Vi spelade guitar hero vilket gick SKIT för mig haha, har spelat det en gång förr o Carro e typ proffs :D

Carro skivade även upp lite vattenmelon till oss som Wille fick syn på naturligtvis och bara måste smaka. Han såg bra rolig ut första tuggorna haha. Sen smaskade han på jäkligt bra där ett tag, dansandes dessutom :D Det hela slutade med att han gick runt och tuggade på en kant som han vägrade släppa, och som nu ligger på bilgolvet pga att han somnade på hemvägen och tappade biten haha. Annars hade han nog hållt i den ännu!

Imorn ska Carro, Mattias och Alvin till oss för grillning :) Även om det regnar ska vi fan grilla! Mmmm grillat..
En jäkla massa spel blir det nog också :D wii, xbox, ps2, sällskapsspel, poker. Bara att välja :D

Nu väntar sängen som jag hoppas ska dämpa min huvudvärk jag haft hela dagen. Jävla väder! Svensk sommar som vanligt!

Nu saknar jag min Thess.

Kommentarer
Postat av: Thess

Du Majvor, Kan du tala om att Ellinor har fått kli!! hahaha.. saknar du mig mera nu? tihi..

2008-08-10 @ 04:02:50
URL: http://thesshk.blogg.se/
Postat av: Anna

Uuuuusch jag skulle självdö om nio var det längsta jag nånsin fick sova till. :P

2008-08-10 @ 17:37:10
URL: http://lhea.skepticbeliever.com
Postat av: Carro

Hahahhah! ILLIAAAAA!!! Hahahah! Så klockrent;) Får ta den där "paintballen" nån gång framöver oxå:D Pussis!

2008-08-10 @ 22:36:06
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0