So long!


Väskan står återigen packad. Det var lite segt att packa måste jag säga, när man nyss packat upp.
Imorn vid den här tiden har vi spenderat vår första dag i Roms historiska centrum och DET ser jag fram emot! Själva resandet med flyg och hela faderullan, not so much.

Det har ju hänt en hel del saker sen jag kom hem från Kreta så jag har inte haft tid eller ork att lägga in Kreta bilderna på datorn. Det betyder att det finns ca 100 bilder kvar på minneskortet till Rom. Det går inte. Jag ska ta kort på ALLT.

Usch, så mycket har hänt på sista tiden att jag är helt slutkörd psykiskt. Orkar ingenting och ser bara allt negativt. Inte likt mig, jag brukar försöka se positivt.. svårt nu. Saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Carro

Lilla gumman.. Har du fått missfall igen? Gud va jobbigt:( Tänker på dig massa, massa<3 Tur att du har William som du kan älska ännu mer nu! Pussar från oss!

2008-08-02 @ 20:58:57
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0