Xtravaganza


Allt detta får du som medlem:

  • Din egen hälsokonsult som är med dig längs hela din viktminskningsresa.
  • Individuell uppstart av viktminskningsprogrammet - här kommer du igång med kost, träning och mental träning utefter dina egna förutsättningar och mål.
  • Startpaket med bland annat programbok och cd med mental träning.
  • Gruppträffar med coaching kring våra fyra ledstjärnor: Mental träning, Mental näring, Rörelseglädje och God energi.
  • Ett mentalt träningsprogram specialutvecklat för viktminskning.
  • Kostprogram - med dagbok på nätet.
  • Recept på nätet.
  • Medlemskap och tillgång till din viktklubb eller xtravaganza viktcenters hela träningsutbud.
  • Expertrådgivning genom den egna hälsokonsulten.
  • Tillgång till VLCD produkter (Very Low Calorie Diet) och andra väl beprövade kosttillskott ute på våra anläggningar. Observera att våra VLCD produkter säljs endast till medlemmar.

  •  

    Sandra startade igår med detta lilla projekt. Hon ska gå ner 15 kilo, och jag undrar vart hon ska hitta de kilona, hon är redan smal för sin längd tycker jag. Men alla ser nog så på andra, skillnad är det med de flestas egen självsyn.

    Därför tog jag tjuren vid hornen och gick med jag oxå. Imorgon startar jag! Det är dyra pengar, men jag hoppas resultatet blir värt det. En gång för alla ska det bort. 20 kilo ska blåsas bort från mig på 8-9 veckor. Jag är -sådär- tveksam till att det verkligen går. Men jag ska ge det ett helhjärtat försök!

    Och nu har jag min allra bästa Sandra till stöd. Vi ska fixa det tillsammans gumman! Längtar nästan efter att få prova den där chokladpuddingen du tipsade om hihi..

    SÅ! nu har vi bestämt att gå från våra feader-pojkvänners tjockisar till att bli smala pojkväns-feaders istället. Nu är det killarnas tur att bli feta ;)

    Nä, riktigt så illa är det inte. Tror varken Mange eller Mats kan bli feta även om vi försökte.

    Linda

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0