Ericsson firmafest

Så sjuk kväll! Men så underbart rolig och nödvändig för oss alla. Jag arbetar med HELSKÖNT folk och vi hade så jävla kul igår!!! Vissa blev kanske lite för fulla och slickade liiite mkt röv inför chefen, vissa var lite för ärliga sinsemellan pga alkoholen och vissa var bara sig själva, medan andra söp bort sig själva och sina mobiler totalt. Som vanligt på en firmafest antar jag!

           

Vi förfestade hos "StorHåkan" som vi kallar honom, en HELSKÖN norrländsk ungkarl på 45 år från östersund! Middagen började sju, fördrink serverades kl sex. Vi anlände fulla och galna vid 8 och hann ändå få mat :) helt klart värt det. Vi spenderade väl de där timmarna på förfesten med att berömma varandra för vilket bra jobb vi gör haha.

          

Väl inne på safiren märktes det att folk saknat oss, för vi hade ett helt bord tomt åt bara oss som de hade sparat åt oss och vilket liv det blev på alla när vi kom haha. Hela safiren var FULL med folk. Vi kände inte igen hälften. Men vad kul det var att träffas vårat gäng utanför jobbet. Det lär bli en heeeel del skrattande åt minnen imorn när vi jobbar (ja vi jobbar söndag).  Bland annat så blev emil stoppad av snuten för att han drack en klunk cider på stan. 500 spänn i böter, pang bara! Och Håkan stod bredvid och höll på att kissa på sig och höll på att fråga polisen hur mkt det kostade att kissa på allmän plats. Han sa att hade det kostat mindre än 500 hade han fan gjort det haha.

             PST! känner ni igen killen i vit skjorta? Verkar han bekant? Det är Samuel Frölers son. Så snygg hehe, och sjukt snäll kille!

Nej kvällen urartade rätt rejält sen. Emil missade sin buss till norrköping och var helt förtvivlad, och eftersom han söp bort sin lur hade han inga nr han kunde ringa. Alla hade åkt hem o låg och sov. Så jag erbjöd han soffan. Jag är ju inte omänsklig och lämnar honom på gatan.

körde han till tåget vid nio imorse, jag var nog lite full fortfarande *opps* men vi dog ju inte, tur det. Jobbigt att komma hem och säga att man dött ;)

Sen har jag sovit, käkat frukost i sängenhelt sjääälv. Det var så skönt. Ingen William som ska ha och ska ha och ingen mats, bara jag. Det behöver man ibland som förälder.

Nu kl 7 ska jag titta på harry potter på tv sen ska jag sova och ladda inför söndagen. Mycket jobb och mycket folk som kommer undvika varandra pga fredagen haha. Ska bli kul att bevittna. Tänk vad lite alkohol kan göra med folk.

Trevlig helg! Kram L

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0