Heej igen!

Nu har vi flyttat in i huset och är klara med allt. Nästan :) Bara Williams rum kvar att packa upp. Det känns huuur bra som helst.

Idag är jag sjuk :( Fick feber igår kväll och låg och skakade hela natten typ. Har feber idag med.

Killarna från utsikt är här idag och installerar fiber i huset. Då kanske vi har tv och bredband ikväll :) Skönt.

vi hittade för övrigt våran kameraladdare mitt i uppackandet, meeeen nu är kameran borta istället haha... det är inte meningen att vi ska ha några bilder på wille, hus eller nåt annat. Nu kom posten, ska ut och se om det är nåt kul där. Igår kom OTH säsong 5 med posten :) Luke är något snygg på omslaget.

Igår åt vi årets första julskinka på smörgås med senap! MMMMM! Zarah och Mattias var här och de tyckte med den var supergod :)

Såg precis grannen som var hemma från jobbet och gick ut med sin valp. Ute MAX 2 min på tomten med den stackars valpen och sen in igen. Tycker så synd om den. Skärpning!

Nu ska jag lägga william, och lägga mig själv i soffan och vila. När man har mkt att göra hemma glömmer man att man är sjuk :( men det får man tillbaka för sen när man blir värre.

Nej, skäpning på mig med.

Nu omnar wille stående snart :D hjärtat.Vi hörs :P

Kommentarer
Postat av: Thess

Oj har du feber =(! Det är något som går jag har själv vart sjuk till o från i 3 veckor.. Ska vi ta våran myshelg helgen efter denna istl? Så nyfiken på hur ni har det!! Saknar dig massa o du svarar inte ens på mina sms :( jävla katrineholmare!

2008-12-04 @ 07:56:58
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0