mina älskade vänner!

Min mobil fungerar inte av någon anledning, så har ni skickat sms till mig och inte fått något svar så hata mig inte! :(

Den har varit helknäpp i över en vecka nu. William har nog kastat den i golvet för mkt. Måste köpa en williamtålig telefon. Jag lever och mår sådär bra, mkt på jobbet.

Tur jag är van att stressa. Tre pers har varit på inlärning på mitt ställe nu men alla har sagt ifrån för det är för stressigt och för mkt att lära sig och för mkt ansvar.. MESAR säger jag. Klarar jag klarar väl de. Men jag har väl järnmage och kan ta rätt mkt. Just nu känns det dock som jag har hela världens problem på mina axlar när jag går från jobbet och det vill man ju inte ha när man ska hem och försöka slappna av inför nästa dag på jobbet med ääännu mer problem.

jajaja klaga klaga klaga. Jag är enormt glad att jag har ett jobb och att de litar så mkt på mig. 


MEEEEN det jag skulle säga var att ni som skickat sms till mig får väldigt gärna skicka till mats telefon (0735265450) för det är inte säkert att det kommit fram, ännu mindre att telefonen tillåter mig att svara. Förlåt än en gång, jag är inte oförskämd, har bara en jäkligt trasig lur. 

Kramar L
 

Kommentarer
Postat av: Thess

2008-12-16 @ 22:08:47
Postat av: Thess

Oj somnade nog framför tangentbordet hahaha.. eller inte.. Älskar dig men hatar din lur, fixa problemet eller sno Mats telefon den går ju inte så varm ändå =) puss o hör av dig!

2008-12-16 @ 22:09:51
Postat av: Carro

Ja har faktiskt dargit iväg 2 st mess tror ja allt;) Me hoppas allt e bra me huset o så. Så vill ja ju se huset me ERA grejer i liksom:D Puss o kram!

2008-12-18 @ 21:24:59
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0