Milen

Jag sitter med färg i håret. Har ljusarefärgat utväxten.. det svider. Får se hur det ser ut när det är klart.

Lillen sover. Idag har han varit sådär sprudlande glad och skrattat bara jag har visat mig :) Mammas hjärta.

Klockan fem ska ja och Tessan gå 1 mil i vrinneviskogen. De har suuperbra gång/springstigar där. Och våra hundar kan springa löst :)

Vi var i skogen igår med, gick 5,5 km (1 timme ca) Jag hade bara Bezzie med mig för Mira löper och ludde är en karl så, ja ni förstår. Så fick jag dåligt samvete när jag kom hem till Mira, så jag tog henne direkt och gick jätte jätte fort med henne i 30 minuter så hon bara flåsade :) Sen sprang vi 10 minuter sista biten hem. Då var hon trött jag fick släpa henne sista biten :)

Gud va bra ja kände mig då.  Sen imorn är det kholm som vanligt. Pontus har fått guitar hero till PS2 så det ska vi spela hela dan :)

Sen är det söndag och de allmänna slappardagen. icke! Då ska Tessa och jag gå milen igen :)

Nu måste jag skölja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0