My Tree Hill...

Att det ska vara så svårt att hitta ett arbete! Det enda som fnns på marknaden är telefonförsäljarjobb. Been there, done that, no thank you!

Inte ens en lämplig lokal kan jag hitta för att starta en salong. Man blir ju mörkrädd.

Jag vill flytta. I Norrköping funkar INGET. Det finns inga bra jobb, det finns inga bra lokaler, det finns inga lämpliga och skapligt billiga hus, det går ju inte att utvecklas i den här stan! Skillnad är det i Jönköping. Där finns det billiga snygga hus, mycket och bra jobb, och det finns lokaler om man vill starta eget. Och så finns Sandra där.

Men jag vill inte flytta från vänner, familjen framför allt, Mats har ett jätte bra jobb här osv osv.. Tänk om livet kunde ge en en liten push ibland bara.

Can't help but thinking, what about me?


Kommentarer
Postat av: Fridah

ååhw, samma sak i lkpg ;/ ..men jag fick jobb igår iaf :)

2008-02-15 @ 14:00:38
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0