7 dagar

Om en vecka vid den här tiden sitter jag i bilen med Thess och Mats och William påväg upp till arlanda :)
13.15 går flyget och 18.15 landar vi (grekisk tid).

Nu längtar man extra mycket för det är så dåligt väder. Det har ösregnat sen jag vaknade vid 8.
Mamma och pappa ska till ullared imorgon. Avis :)

Idag kommer en kille och ska köpa våra däck. Vi har haft de i förrådet i typ tre år nu. Helt nya. Hoppas han köper dom.

Igår satt mats och jag och tittade på en film på femman som hette mamma vid 16. Det handlar om en tjej som blir gravid och får barn vid 16, bestämmer sig för abort innan barnet är fött men ångrar sig när hon håller i barnet. Allt blir jättekomplicerat för henne och livet blir jättesvårt. Hon får veta att hennes favoritlärare inte kan få egna bar och står i adoptionskö. Till slut bestämmer hon sig för att adoptera bort barnet till läraren när sonen är 6 månader gammal.
Både Mats och jag storbölade i slutet, filmen var så stark och william låg och sov i Mats knä, jag såg på honom och kunde inte förstå hur någon kan adoptera bort sitt barn. Förutom det har jag ju överflöd av hormoner just nu så jag bölade nog lite extra för det.

Nu ska jag och wille äta frukost om jag kan få upp han ur sängen. Han somnade jätte jätte sent igår, han ville INTE sova. Han är en konstig bebis :)

Kommentarer
Postat av: Carro

ja såg me den filmen.. Missa början me såg från mitten typ. Buuhuuuu! Fan vilken stark film:(

2008-07-09 @ 12:36:45
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0