Heldag!

Idag hade vi en heldag hos Thess med bara hår, hår och åter hår, pizza och packning! :) Hur mysigt som helst.
Hjälpte henne även med att rensa hennes garderob så hon fick det gjort :) Du har way to much clothes älskling hihi..
Sen såg vi vårat favoritavsnitt av I en annan del av Köping där de åker till kolmården hihi. Tobbe är såå cool.

LÖLSKKLAADQ<<<<<<<<<<EEZZ
Ett litet inlägg från min kära son, 9 månader :) Han ville bara berätta det.

JAG MÅSTE PACKA!!
Sitter och får lite smått panik för jag vet inte vad jag ska packa. Har nog inte fattat att det är bara imorn kvar, sen åker vi. Vid den här tiden om två dagar har vi precis kommit til hotellet tjejer och har 12 dagar framför oss med bara bus!!!!! Fiii fan så bra!

Nu väntar promenad med hunden. Hade varit mysigt om Thess kunnat följa och prata resnerver men kärringen jobbar :( hihi... Älskar den tjejen.

http://thesshk.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: T

2008-07-13 @ 23:51:53
Postat av: Thess

Jag älskar dig me gumz..

Hade hellre rastat dig än rullat tummarna på Harrys igår kan jag säga.. var rena öken.. ÖKEN-Sand-SANDSTRAND det e bra :)



Puss hjärtat...

2008-07-13 @ 23:52:54
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0