Helt underbar dag!!

Igår frågade Mattias om jag och william villeölja med honom, kevin, viktor och mamma till busfabriken. Hade aldrig varit där så jag tackade ja! :)

FY FAN så kul både vi och barnen har haft!!!! Vi kom dit vid tio och åkte därifrån vid fyra! haha...
De allra minsta satt i en jättelik lekhage typ med stora stora kuddar och MASSOR med bollar och fyrkanter de kunde krypa igenom och massa annat kul. De hade HUR kul som helst. Både Viktor och William satt som två ljus, och de sjöng och de skrattade och de skrek (glada skrik!) och de busade med varann. De hade SÅ kul. Kevin, jag och Mattias sprang runt bland klätterställningarna som gick från golv till tak och åkte rutchkana efter rutchkana. Vi var dyngsura, helt genomsvetta!
Vi åt och fikade och hade skitkul! Det var underbart roligt! Har ni inte varit där med barn (ni som har) så ÅK! Även om de är under ett år så tycker de det är jättekul!

Barn under ett är gratis, likaså vuxna. Barn över ett kostar 100 kr för 3 timmar och 150 kr för en hel dag. Och det är det värt kan jag lova! Vardena krona :)

Nu ska jag sova en liten stund, för jag är helt SLUT. Lilla bebisen i magen tyckte inte om att klättra tydligen för han/hon gör så jag mår illa väääldigt mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0