Once again

Jag har börjat titta om hela One tree hill från säsong ett, shit vad mycket man hade glömt! :)
tyvärr blir det inte mycket tittade av för det är inte williams favoritprogram direkt ;)

Har sålt min telefon igår! Behöver lite extra pengar till kreta och rom så då fick mobilen ryka. Folk är så sjukt idiotiska, speciellt snorungar i min lillebrors ålder (född 92) alla telefoner av samma modell säljs idag på blocket för mellan 2500 och 3500, så för att vara säker på att få den såld satte jag ett riktigt underpris på 2000 kr. Direkt fick jag säkert tio mail från småbarn som ville köpa den för 1300. Haha, ja eller hur!
Vill man ha en vara såld för 2000 måste man sätta ut den för MINST 2500, för folk prutar nåt SJUKT! Det slutade iaf med att jag fick den såld för 2000 kr ;)

Killen satte in pengar på mitt konto, vilket jag inte förstår att folk vågar. Dock skulle JAG aldrig lura någon men det vet ju inte dom. Jag hade aldrig satt in pengar.

Nu är det 13 dagar kvar till jag sitter på planet ner till kreta! Det kommer vara jag, thessan och Mirre som åker! :D
Det sjuka är att hon bokade flyg igår, och typ den enda lediga platsen som fanns i planet var den bredvid tessan och mig :D Så vi sitter på samma rad allihopa!
Shit va kul vi ska ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0