Resfeber

börjar få ångest över mitt hår.. Jag får inte till det med den här kassa jävla färgen man köper i affären. Har varit lat och inte orkat hämta ut paketet med de riktiga grejerna. Kanske ska göra det idag. Köpte silverschampo också till resan och balsamspray. Måste ha det på stranden så löshåret inte blir allt för förstört.
Löshåret är ju en egen historia också.. råkade köpa för mörk färg så jag fick ljusarefärga det. Blev bra, men vet inte om det kommer passa mitt eget hår. Hoppas.
Christina kommer sätta i det på lördag, THANK YOU, så jag slipper trakassera Sandra med det.

Igår var vi ute hos Patrik och johan allihopa och åt mat, de drack lite och så spelade vi Wii Fitness!! SHIT så kul det var!!! Den där brädan man ska stå på som vart med på reklam på tv vet ni.
I slutet lurade de ju på mig att köra HULAHOOPS i 6 minuter. FY FAN va jobbigt d va :D Vi garva så vi grät allihopa. Mina Hulakunskaper visade sig inte vara de bästa :D
Dock var jag tydligen rätt bra på allt det andra, för jag satte rekord på en gång i en hel del grejer :)
Backhoppning och slalom var roligt med, även när man skulle balansera bollar på ett bräde. GRYM manick. JAg vill ha. Men det får bli efter resorna!

Idag blir det film med lillebror och resten.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0