Snart dags!

For att aka hem fran kreta. Langtar efter min William sa jag gar sonder snart. Och min Mats, och mamma, o ja ALLA. Ska bli sa skont att komma hem. Visst har det varit bra har men aven jobbigt. Det orkar jag inte. Min fjarde gang har pa Kreta, men det ar forsta gangen jag langtar hem.

Hade stallt in mig pa en rolig utekvall ikvall men sa blev icke fallet. Borjar bli van dock... Blir lugna hotellkvallar for mig nu tills vi aker.

Orkar inte ens sola langre. Vill att tiden ska ga bara sa jag kommer hem.
Langtar nu, snart dags :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj.. Låter inte som ni har haft kul alls:S Hänt nått speciellt eller? Kramar Carro!

2008-07-22 @ 10:22:57
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0