What to do?

Har lite trakigt faktsikt.. har letat igenom alla tv kanaler, kopt fyra tidningar och last ut dom, forsokt losa engelskt korsord utan varst mycket framgang, chattat med kompisar och mamma som tar ungefar 1 minut per tangent pa sig nar hon skriver. Anda ar klockan bara tio. Ska ata spagetti tror jag strax :)
Fick bara i mig en toast till frukost/lunch, och det gratandes. Ingen hojdare.

Pa fredag ar jag hemma igen. Saknar min Mats. Han ar mitt allt. Och min lilla William.. har dromt om honom varje natt..

Jag vill verkligen ha den har resan ogjord. Jag vill inte forlora en van pga sa lojlig saker som sagts och saker som aldrig sades osv. Men det verkar vara lonlost tyvarr. Vi tar fram det samsta hos varann nu kanns det som. Vi kommer varken fram eller tillbaka. Ingen av oss ar vard det har, jag vill bara hem och fa distans till saker.

Langtar efter min familj.

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj e d så illa till o me:( Va jobbigt! Hoppas du mår bättre när du kommer hem!

2008-07-24 @ 12:08:11
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0