18 dagar

18 dagar är det kvar tills jag åker till Kreta :) Vad roligt det ska bli. Kommer sakna ihjäl mig efter William och ringa varje sekund för att höra hur han mår, men det är skönt att få lite egentid. På elva nätter kommer jag aldrig vakna av barnskrik. Jag kommer vara så utvilad när jag kommer hem, och ha massa energi att leka med min lilla älsklingsplutt :)

Väskan ligger i hallen lite halvpackad. Det är ju ett tag kvar, men vi har precis tvättat allt vi äger och då känns det onödigt att använda det och tvätta IGEN och sen packa. Så jag packar det jag vet att jag inte får ha på mig här hemma :) Har packat alla nya kläder jag köpt och skor och sånt.

Var på stan igåroch fyndade :) Köpte 4 st halterneck klänningar, jättefina, för bara 200 kronor! En svart, en brun, en ljusgul och en vit. Superfina! Köpte även ett par pumps som jag suktat efter i flera månader men som aldrig funnits i min storlek eftersom halva jordens befolkning har storlek 38. Fyndade ett par andra skitsnygga höga skor för 49 kr också :)

Idag ska jag ner på stan med William och Therese. Vi ska shoppa lite! Jag ska köpa solpuder och lite sånt. Solkräm också så man inte bränner sig där nere. Inte så läckert.

38 dagar kvar till Rom är det med :) Det ska nästan bli jätte roligt eftersom både jag och Mats är helt sålda på Roms historia! Vi ska även besöka en Guccibutik och gå fram till expediten och säga;

-Is this Gussi, do you sell Gussi!? :D hahahaha...

Humor humor :)

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahah! E d gussi d här? Ja d e gucci:D hahaha!!

2008-06-27 @ 22:42:34
Postat av: Carro

hahah d va ja som skrev över;)

2008-06-27 @ 22:43:05
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0