Helt ok dag

Dagen började jobbigt med att vi skrev kontrakt för Bezzie, så nu är hon inte längre min. Hon satt i bilen nere på parkeringen när de var här uppe.. de frågade om vi ville träffa henne och det tog så jävla mycket emot att säga nej och dessutom hålla mig från att gråta. Jag ville bara skrika JAAA jag vill träffa henne, och springa ner till bilen och bara ropa BEZZIE och se henne komma springandes överlycklig mot mig. Men det hade varit så enormt elakt mot henne, då tror hon att hon är hemma igen efter sin semester och även gjort det tusen ggr värre för mig själv. Jag älskar henne så och saknar henne enormt mycket. Varje gång jag skriver om henne här på bloggen gråter jag floder. Min älskade Bezzie.

Dagen fortsatte lite bättre, Vi lagade mat och efter det åkte vi till smultronstället och köpte varsin baotaglass. Strosade där ett tag och åkte sedan till strömmen i stan igen, ställde bilen vid ebersteinska skolan och gick runt strömmen. Gud vad härligt det var.

Nu är det fotboll.

Imorn är det 14 dagar kvar till Kreta. Just nu ser det ut som att vi blir tre st som åker :) Superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0