Gustavsvik!

Idag var vi i örebro, det var sjukt roligt. Både william och kusinen viktor äääälskade att bada i sina flytisar både i stora poolen, ute, och att krypa runt i barnpoolen. Sen sov william 1½-2 timmar så då gick vi ut och solade lite och hade honom i vagnen bredvid oss :) Skönt med sommar! Så när vi skulle äta hade vi gjort en sallad till oss (jag o mats) och matte o sandra gjort en till sig, vi hade inte pratat med varann innan, och så har vi gjort samma sallad :D Mattias och jag är ju uppväxta med att åka till gustavsvik jätteofta när vi var små, och mamma gjorde alltid en SUPERGOD sallad med ris och burkskinka och massa annat gott, och det har smittat av sig haha, nu gör vi den i sin tur till oss och våra barn :)

nu är jag så slut så jag knappt kan lyfta fingrarna för att skriva. Sova, och sen åka till himpabadet imorn och bada där :)

natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0