Tur jag har min lillebror ;)

Han och jag har samma kassa humor :D Vem skulle jag annars dra alla dumma skämt med :D

Populära skämt just nu är

"Musse du pratar för mycke musse" hahaha från Yippee Ki-Jay MF på Ztv :D
"Ja har hans pinne Musse, musse slå han med hans pinne!! Musse du slåss förjävla bra" hahah :D

Jag ÄÄÄÄLSKAR Jarmo hahaha :D:D

Sen en annan favvo är "I KILL JOO!!" haha, sök på död terrorist på youtube, det är en kille som buktalar, SJUKT kul :D

Och de eviga Ice Age skämten :D:D De dör ALDRIG!!

"Den e gjön de stack för två timmaj sen" :D
"En maskjos!! De måste va säsongens sista!!" :D
"ÅÅH tallkottaj min favojitjätt!!" :D
"Å å åå akta nu kommer ja, Åååååå-neeeej-jag-jamlade! Den e jeeeen!!" :D:D

Och nu de nyaste bästa då!! :D "Pappa va fasiken e de här för bok!?!? E de DIN bok pappa!?" hahahahah I love it!

Ne shit vet ni, måste sova nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Yippee Ki-Jay MF måste vara det mest underskattade programmet som någonsin sänts på svensk tv. Jarmo är kung. =D

2008-06-09 @ 13:01:56
URL: http://lhea.skepticbeliever.com
Postat av: Anonym

hahaha ja visst är det :D Vi har lika bra humor du och jag Anna! Kommer du ihåg fågeln på MTV!? :D hahaha.. så mycket har jag aldrig skrattat!!!

2008-06-09 @ 14:01:23
Postat av: Carro

Hahahah! Dom siste skämten där på listan e ju dom bästa:D hahaha! Speciellt Kama sutra:D hahahahah!!

2008-06-10 @ 10:07:12
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0