Update!

Eftersom Carro tjatar i sin blogg så får man väl skriva några rader så hon har nåt o göra ikväll ;)

Va har hänt sen sist då?
Jo, jag har blivit getingstucken igår under tån bredvid stortån! AJAJAJ! Brände och stack som fan. Som tur var var min kära mor på besök och gick in på willys o köpte lite salubrin. Sen haltade jag till hundgården med hundar, barn och mor, och sen haltade jag hem.

William och jag hoppade i poolen och badade strax innan mamma åkte hem.

Helgen som var var superhärlig och jätte kul. På fredag förmiddag åkte jag med william till mamma, där åt vi mat och badade, sen fick william stanna kvar där över natten. Åkte hem och gjorde mig iordning, väntade in Mats och se åkte vi till en park där vi mötte upp Elin, Niklas och hans tjej Therese (som ska föda den här veckan!!) och grillade massa gott, lyssnade på vår favoritartist Winnerbäck (vi kallar oss winnerbäckgänget hehe) sjöng i falska toner, drack alldeles för mycket och lapade sol tills den försvann. Då packade vi ihop våran picknick och styrde vår kos ner till gamla torget där det var öltält och underhållning. Vi hittade ett bord som slet åt oss, och hade sen en mycket trevlig kväll. Niklas jag och Mats spenderade mesta tiden med att skråla Winnerbäcklåtar och mobba diskpojken.
Öltältet stängde och vi hoppade över gatan till Vasa (Wasa?) där vi spelade lite Black Jack och rökte en cigg för mycket.
Runt klockan två vandrade jag och Mats hem till Elin för att hämta Mira, och sedan gick vi hem. Vi GICK hem. Hemma runt kvart i tre och bums i säng. Vilken underbar kväll :)

På lördagen hade Mats match i rejmyre, så vi gick upp ganska tidigt och åkte dit. Jag hade Mira med mig och hade lovat att titta på matchen. Det var de tråkigaste 90 minuterna i hela mitt liv. Mats gjorde iofs första målet efter typ 15 minuter, men sen då? Jaja, jag fick iaf en snygg bränna ;)

Hem till mamma efter det och hämta lillplutten. Blev bjudna på färskpotatis och sill :) MUMS!
Hänge och umgicks i solen med familjen ett tag innan vi åkte hem till kvällen.

Dagarna är lata nu, soliga och pooliga ;) Vi gör inte mycket, vi leker, myser och bara är.
Svensk sommar när den är som bäst.

Trevlig sommar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för uppdateringen;) Älskar förövrigt svensk sommar ja me;)

2008-06-07 @ 23:57:18
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0