Fy fan vad jag är bra.

Riktigt stolt över mig själv för jag lyckats minska så mycket i midje och magmått. Ja faktiskt har hela jag minskat!

Vi började promenera för exakt två veckor sen idag och hittills har jag minskat:

- 8 cm i midjan
- 5 cm runt magen
- 3 cm i låren
- 2 cm i armarna
- 4 cm ovanför bröst och runt ryggen
- 1 cm i halsen

Skapligt för två veckors motionerande :) Det sjuka är att nu när de cm är borta, kan jag inte tänka mig att de nånsinn suttit på min kropp, för jag känner mig precis likadan i kroppen. Konstigt!

Frukost och en sur lilleman nu då!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Hanna Runesdotter

Applåder till dig! =)

2008-03-11 @ 20:21:46
URL: http://www.nogg.se/runesdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0