Milen i lervällingen!

Tess och jag trotsade dåligt väder och bara SKULLE gå eftersom vi sagt i en vecka att just idag skulle vi gå milen (1 mil skogsspår). Så vi gav oss ut. Det började med att vi fick kliva runt typ sjuhundra vattenpölar och ändå trampade vi in vatten och lera i skorna så från den stunden var vi DYNGsura,

"Det är säkert inte såhär hela vägen" sa tess.


YEEEAH right :D haha... jag har vattenskador på tårna, under. Jag har aldrig sett värre lervälling!! Och mira, bezzie och ludde var SJUKT skitiga. Och eftersom bezzie ääälskar vatten var hon i varenda ler och vattenpöl i hela skogen.
Men sjukt så bra vi har varit. Vi gick en mil :) Tog två timmar ca.

Vi har sagt det att i veckorna går vi 5,5:an (5,5 km) och på söndagar milen(1 mil)! Vilka pumor vi ska bli tils vi åker :D vi gick igår och diskuterade allt roligt vi ska göra.. shit bättre sällskap kan man inte ha :)

Nu kommer mats med maten och så har jag en bebis som har full blöja och är hungrig så ful rulle nu då. Shit va trött ja är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0