Sorgligt

Jag har precis tittat klart på senaste avsnittet av One tree hill. FY FAN så sorgligt :(
Både en och två tårar trillade ner... :'( JÄVLA NANNY CARRY!!

Nu är det ett uppehåll ända till 14 april innan nästa avsnitt visas igen!! *BUUU*
Faan asså, få vänta en hel jävla månad nästan på att få se hur det löser sig.

JAG VILL SE NUUUU!!

För övrigt är jag helt förälskad i Lucas Scott. Jag har tyckt han har varit skitsnygg innan med, men i den här säsongen asså... MUMS! Sån jäkla läckerbit alltså! *me want*

Jaha, nu har jag inget att se fram emot då på onsdagar.. dessutom byter de dag sen när det startar igen till måndagar (vi får hem det tisdagar). Jag får väl titta från början på femman här i sverige så länge, de börjar sända femte säsongen nu i mars nångång.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå bara, har sålt våran digitalkamera idag så vi ska ner o köpa ny sen. Sen drar mats till kholm för fotbollsmatch.

William fick sin fem månaders vaccination igår, så han är lite febrig och grinig. Inget vidare. Nu vägde han 8880 gr och va 70 lång. shit alltså.

I morgon får mamma veta att hon och pappa ska åka utomlands, me inte vart. Hon ska bara få packa en väska, och sen åker de på fredag morgon.

Jag och alla syskon plus respektive och barn ska då bosätta oss i deras hus när de är borta och byta alla innerdörrar (som nu hänger på trekvarten) till vita snygga nya dörrar. Jag och Patrik ska även måla köket, byta ut deras hiskeligt fula skåp mot ett nytt fint skåp, samt slipa och mål om deras furubord + stolarna vita.

Under tiden ska vi ta lite roliga "makeover" bilder och sätta in i ett album som vi lägger på köksbordet. På så sätt får hon se vilka som varit med och gjort om :) En lite annorlunda rolig present.

De kommer hem fredagen den 28 mars. Då får hon vila till lördagen, då ska vi spela laserdome kl 14.45, hon ska tatuera sig kl 17.00 och sen blir det lyxmiddag kl 19.00.

Dagen efter är THE day.

Då fyller hon 50 år. Öppet hus, massa paket, god mat, vin, vänner. Det kommer bli fabolous.

Sen helgen efter åker hon och pappa 75 mil upp till östersund, hälsar på ett par resekompisar, och på hemvägen stannar de till hos uppfödaren och hämtar deras VALP :) Det vet hon inte heller om fören hon ser valpen med rosett och allt. Om hon ens fattar då ;)

Jag längtar. Dags att ge henne något tillbaka för allt hon gör för oss i familjen. Vi har henne på en pedistal, och det förtjänar hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0