tat-tat-tatuering

Börjar få kalla fötter, idag ska jag tatuera min sons namn på handleden. Tror jag. Mamma skulle ha tatuerat sig idag på den tiden, men typ ALLA i hela familjen blev smittade av Johans dunderförkylning när vi höll på med dörrarna under veckan nu. Och jag har tänkt tanken länge men det har aldrig blivit av. Så jag tar den tiden själv!

Guuuuud så glad mamma blev. Det är ett helt annat hus alltså. Så fint :)

Fick min deklaration igår, tjoho jag får tillbaka 7000! :) Vart superglad och tänkte ha det till resan, nämen oj kommer de i december då? Ja det är ju klart. BARA för att jag hade varit registrerad på företaget några dagar in i januari 2007. Annars hade jag fått de vid midsommar. jävla röv..

nej nu ska jag städa. Jag blev så besviken på mats.. Jag har städat allt själv hos mamma o pappa, och tro mig jag har aldrig sett så mycket grejer, det tog EN VECKA att städa undan allt. Mats har bott själv hemma under den tiden. Mats sa att han hade städat och gjort det så fint osv osv.. Så kommer jag hem.. det ser ut som ett helvete. Usch vad besviken jag blev då. Kan han inte ens göra mig den saken.. :( O varför säga att man gjort det om man inte gjort det?

Nä nu ska jag betala räkningar. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anna

Karlar KAN inte städa. Dom tror att dom kan det och dom tycker själva att dom har gjort det, i själva verket saknar dom den genen. Dom ser helt enkelt inte när det ser ut som fan. =)

2008-03-29 @ 15:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0