Stolt :)

Jag är stolt över min lilla kille!! Han är bara 7 månader och ställer sig upp helt själv och går utmed möbler! Och så säger det pang, så ramlar han och slår sig. Så det är många ledsna miner här hemma nu. Jag får spänna fast han för att kunna gå på toa liksom!
Mitt lilla hjärta!

Å andra sidan gick både jag och mats felfritt när vi var 9 månader så det kanske han med gör.

Viktor, williams kusin, tog sina första steg för några dagar sen, och traskar nu på ordentligt där hemma med lära-gå-vagnen! Han är 10 månader gammal och ett riktigt charmtroll precis som sin bror!

Imorn ska jag ner och köpa ny bilstol till william för han har växt ur babyskyddet snart. Dessutom vill han inte ligga er längre, han vill sitta och se allt utanför bilfönstret. De har rea nere på babyland så den kostar egentligen 3000 jävla spänn den där stolen, men nu är det halva priset, så man får ju passa på när han ändå behöver en.

Och imorn då!!! Då levereras vår nya bil :D Den som vi väntat så länge på. Glastak och allt :) Den är superfin! Begagnad självklart, men det är ändå en 04a så det är nytt för mig :)

Nu klänger wille på mina ben, så jag ska ta han innan han ramlar och slår sig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja såg lite på youtube tror ja när han säger att han hatar Peyton. Me ja lever kvar i första säsongen o då SKA d va Lucas o Peyton! :) Fast Brooke va ju ändå tillsammans me han först eftersom Peyton inte har nån koll på sina känslor. Jaja.. Vi får se.. O om ja ska va helt ärlig så tror ja d e Lindsay han frågar:)

2008-05-22 @ 10:42:18
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Carro

Va duktig William e föresten;) Kort vill vi se:D

2008-05-22 @ 10:43:01
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0