Sweapsound Club Session -08

Fy helvete så kul jag hade igår alltså, helt underbart kul! Kvällen slutade dock i att jag stukade foten, men Anders va så gullig och höll mitt ben högt och hämtade is och la på.

Vi började förfesta hos Therese, jag hon christina och annie. Sen åkte vi ner till de andra som skulle med till linköping på sweapsound, va där ett tag och åkte sen vidare till linkan. I bilen åkte vi sex pers så Pierre fick ligga i bagaget :D

När vi va där mötte jag upp Anders som jag inte sett på typ FYRA år och som skulle med och parta på bar och kök!
Sen dansade vi från start till slut. Kom dit halv tolv stängde tre. Anders o ja dansa som svin, vi va dyngsvett båda två. Najs!

Ett par turer i baren och lite av favvodrickan tequila hann vi med också. Var så jävla kul o se han igen.

Som sagt så stukade jag foten typ sista låten, så vi gick (jag hoppade)  till hakepi över gatan och åt kebabrulle, muums :) Sen cyklade Anders hem och jag åkte med mina bruttor hem till sängen. De andra hade efterfest men ja kunde inte med tanke på wille. Fick mess från Thess kl tio att hon inte gått och lagt sig än haha :D

Vimmelbilder blev det inget av. Min kamera hade strejk igår, så jag fick inga kort tagna :( får lita på att de andra lägger ut dom snart så finns de på min facebook att se på sen :)

Shit alltså, ja och anders ska lätt med gänget ner till holland nästa gång det är hardstylefest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0