Toppensommar!

Den här sommaren kommer bli toppen!

Först ska jag på semester med bästa the 12 dagar till kreta sen efter det ska jag 1 vecka med familjen utomlands :)
Va mysigt det ska bli. Tyvärr är ju kreta det ultimata stället att åka till med småbarn, men ja kan inte åka dit igen två veckor efter ja nyss varit där ;) Så det får bli ett annat resmål. Kanske spanien, Gran Canaria, det är billigt och jag vet vad som finns och det är barnvänligt. Fast trist att åka dit igen. Och låång flygresa. 10 timmar. Nja.

Turkiet? Nån som varit där? Cypern är ju för varmt för William iaf. Kanske åker till någon annan grekisk ö än kreta, har förälskat mig i grekland TOTALT. Finns inget bättre. Älskar människorna, landet, maten och allt. Väldigt trevligt folk.

Nej, vecka 29-30 är jag på kreta och vecka 32 åker jag Mats och William iväg :)

Mys! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jävla glid sommar du har då;p Turkiet e oxå underbart så du vet d;)

2008-05-29 @ 22:54:44
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0