Trevlig helg!

Hoppas ni haft det, för det har jag haft.

I Fredags morse fick vi vår nya fina bil, jag fullkomligt älskar den. Brorsan blev skapligt avundsjuk och vi fick knappt ur Kevin ur bilen när de testat den :D Och så skrek han allt va han kunde, "PAPPA KAN VI KÖPA EN SÅN BIL; JA VILL OCKSÅ HA GLASTAK!" haha..

När vi fått bilen s åkte jag och William tillhundgården med odjuren så de fick springa och leka, sen släppte vi av de hemma. Sen åkte jag ner till stan typ vid tolv och då ringde Thess och sa att hon ville shoppa :) Så vi tog en sväng och köpte lite kläder, käkade och så köpte vi spraytan som vi skulle ha till kvällen ;)

Sen hem och släppa av min familj, och så åkte jag o thess till henne där vi klädde av oss näck och sprayade oss bruna, sen sprang vi runt och torkade i en timme haha... vi såg skapligt roliga ut där vi sprang runt med armarna rakt upp över huvudet :D Sen fixade vi håret på varann o sminkade oss, sen kom folket och partyt var igång.

Typ halv tlv drog vi till Linköping och BK på hardstyle :)
Hela dit och hemvägen satt Thessans kap o klappa mig på huvudet och lyfte mitt hår och sa "får du panik nu? vavava? alla tjejer får panik när man rör deras hår ha-ha-ha" :D Tror ni jag fick panik eller!? JA!

Iaf hade vi skitkul, ja va väl hemma runt 4-5 och då fick ja ställa mig i duschen annars hade sängen varit brun av all brunfärg vi sprayat på mig.

Dan efter åkte vi till kholm på dagen, gick promenad och åt gott. Sen va det ju den där jävla eurovisionfinalen...
Ja har faktiskt anmält ett av bidragen till nån jäkla musik polis som det finns. Serbiens bidrag var plagiat av filmen Brave Heart's theme song. Jag vart så jävla arg. VÄRDlandet som håller i allt liksom, skickar ett jävla plagiat!!

Charlottes insats var super, men som alltid i denna FÖRBANNADE jävla rövtävling röstar alla helvetes jävla Balkanländer på varann vilket resulterar i att nån skitlåt som RYSSLAND vinner och ett plagiat kommer fyra.

Jag minsann röstade på Armenien! Ingen kompisröstning här inte!! Vad tror länderna kommer hända om de inte röstar 12 poäng till sina grannar? Världskrig över några jävla poängjävlar!? Nej, hela systemet och hela tävlingen är förlegad så det skriker om det!!

Nej, nu har bägaren runnit över, nästa år ser jag det INTE om de inte gjort förändringar i röstningssystemet och förhindrar att T.EX vitryssland ger hmm vem? RYSSLAND sin tolva VARJE jävla år!

Idag har vi varit nere på stan och mats köpte morsdag present åt mig :) Underkläder för typ tusen spänn!? WOAT?
Köpte kläder till wille och lite annat kraffs med. Sen åkte vi till halvars kiosk och köpte varsin sommardröm i värmen :) *MMMM*

Nu ska vi grilla lite :) Supertrevlig helg med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja kolla inte ens på schlager skiten sen.. Som sagt.. E oxå jävligt trött på denna jävla kompis röstning.. Skärpning på tävlingen annars kommer alla sluta titta te slut..

2008-05-25 @ 22:51:30
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0