Jag är kär

ja visst fan är jag det. Ihop med tiotusentals andra suktande brudar. VEM kan säga att Chad Michael Murray inte är himmelskt attraktiv?

     

Såg precis veckans avsnitt av OTH, och insåg än en gång (som jag gör varje vecka) att han är sjukligt snygg. Har aldrig sett så fina ögon. Hans karaktär i serien gör ju inte att man blir mindre kär i han heller :P Karljävel att vara så snygg!

Läste idag att det antagligen blir en sjunde säsong av min favoritserie :) jaaa!

Zarah, om två veckor är vi grannar, då börjar vi från säsong ETT och ser minst ett program varje dag ok!? :D Min trogne vän Zarah är nämligen lika såld på serien som jag är!



Idag har jag JOBBAT. Började 7 och jobbade till 2 ungefär. Fy :( Men eftersom jag är anställd på ericsson via adecco (inhyrd) måste jag visa att jag vill jobba varje chans jag får så jag kan bli anställd av ericsson efter ett tag. Och vilket jobb jag gjorde minsann!! Ni skulle bara veta alltså, jag kommer få SÅÅÅ mycket beröm på måndag! *stolt*



En vanlig arbetsdag är på 8 timmar och då arbetar 4 personer på denna station. De skruvar ca 50 magasin om dagen i snitt.

Jag och Anna jobbade 6 timmar och skruvade 95 magasin på TVÅ personer. Vi gjorde alltså i princip två dagars jobb för fyra personer!

Nu får vi guldstjärna på jobbet ;)

Imorn ska jag VILA, det har varit en lång vecka! Nu ska jag och william börja med lite mat och sen ska jag lägga mig i soffan, som numer är vår säng eftersom katten kissade i vår ordinarie. Vi har köpt en ny säng som vi hämtar när vi flyttar. Detta betyder sova i soffan i två veckor till:(

haha har ni sett nya burger king reklamen?? :D "Ever seen a burger as cool as me? ever seen a burger as hot as me!?" hahaha... den är rolig den.

Nej nu gick jag. Hej :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja e me kär som en idiot! :D Har du sett den nya reklamen me familjen dafgård(heter dom så) DEN e klockren!!! :D:D:D

2008-11-17 @ 22:24:37
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0