Ursäkta röran - jag omprogramerar mitt liv

Jag har visst inte haft så mycket tid att blogga på på sista tiden. Ber om ursäkt. Det händer väldans mycket här just nu. Dels är vi mitt uppe i en flytt, som går av stapeln om två veckor ca. Så livet här hemma är väldigt primitivt, då allt är nedpackat i kartonger. Jag känner mig boendemässigt handikappad!

Jag har nu arbetat på mitt nya UNDERBARA jobb i tre veckor, tiden bara flyger förbi när man är där. Det är kul att gå till jobbet faktiskt. Jag arbetar med så jävla bra människor, som alltid är glada och stämningen är på topp. Bland andra min svägerska Sandra. En eloge till er!

Min dag börjar kvart i fem på morgonen, vi gör oss iordning och fixar frukost, sen kör jag Mats och mira till jobbet, och sen åker jag och william till mamma i Katrineholm. Jag lämnar honom där för att själv åka till jobbet, jag stämplar in runt kvart i sju. Sen jobbar jag och har väldigt roligt under tiden, sen stämplar jag ut runt kvart över tre. Hämtar William, hämtar Mats och Mira. Åker hem och lagar mat och sen är klockan sovtime för William, sen somnar jag själv i soffan runt nio. Då är jag SLUT. Ledsen mina underbara vänner att jag inte haft så mkt tid just nu, men min kropp är inte van vid detta än, ha i åtanke att jag varit mammaledig i snart två år. Så snart jag vant mig orkar jag nog leka i veckorna också :)

I helgen som var var vi som jag skrev senast på maskerad hos Niklas! Och det var så himla roligt! Sandra är guld värd som sminkade oss. Therese du får inte hälla i mig så mkt sprit, jag blir helt borta ju. Jag "tappade" min nummerlapp på palace och gick till gerderoben med världens panik och fick betala ny nrlapp och hela köret, sen visade det sig ett par sekunder senare att den bara glidit ner i skon. Från början låg den i strumpbyxorna. Jag var tillochmed så borta att jag inte kunde hålla reda på therese!! Förlåt hjärtat du bara försvann :(

På nyår bestämde vi att vi ska ha middag med några vänner i vårat hus, det blir super kul. Sandra och Mange kommer, Therese och Niklas kommer (kanske celine också) och sen hoppades jag att Zarah och Mattias ville komma, har inte hört med henne än, men det är hennes plikt som min granne eller hur gumman :)
Thess din svikare ska till utlandet då :( Tänk på mig vid nedräkningen :)

Nu väntar lite middag, sen väntar veckans One tree hill avsnitt!!! Ni som känner mig vet hur viktigt det är för mig, veckans höjdpunkt varje tisdag. Tänk då att jag väntat i tre dar med att se det!! Då förstår ni att jag inte haft så mkt tid.

I helgen ska jag packa det sista :) Sen bär det av!

Bilder från festen kommer :) Ska sno från Thess eftersom min kamera inte har någon laddare! Lägg ut alla nu Thess :)
Nu är det mat!!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Thess

JA fyyy fan va du va borta!!! vi som skulle hålla ihop!? vad hände! Du sa på lilla att du skulle kissa och sen hitta jag dig flera timmar efteråt i kön till jackan..minns att du sa det där om din bricka nu när jag läste det.. innan hade jag inge aning =) hehe... öppnar lite luckor här heheh.. ja nedräkningen ska jag tänka på dig garanterat!! vi får ha nyårs middag när jag kommer hem igen visst visst.. men jag klantig som jag är har nog faktiskt tatt på mig lite helgjobb kanske... hm dumma dumma.. men fan va gör man ledig jämt..näh!! puss puss älskar dig vännen!

2008-11-06 @ 22:37:58
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0