Adjöken adjööö..

kommer ni ihåg det barnprogrammet från när vi var små? Adjöken adjöö, nu måste vi fara. Handlade om några tecknade bokstäver som flög, nåt i den stilen.
Kom att tänka på den låten nu haha...



Imorgon lämnar min bästa vän landet, i 6 månader. Jag hoppas SÅ för hennes skull att hon får det bra där nere. Det förtjänar hon! Jag kommer sakna dig här hemma, men när du kommer hem igen är det du som kommer och bor hos oss så vi kan ta igen dom 6 månader du är borta!
Du betyder sjukt mycket för mig gumman. 6 månader går fort vi intalar oss det visst :) Du får prata allt skvaller med mirandanallen du fick ;)

Igår var vi på bio, kors i taket :) Jag, Thess, Danne och Richard. Saltade popcornen liiiiite för mycket, så idag har jag blåsa på tungan. Eagle eye hette filmen, och den var jättebra! Thess har dessvärre en dålig vana att somna till ALLA filmer, och så även igår hahaha :D såg att hon nickade till lite där i slutet men hon förnekade det med ett leende. Inte skulle väl du!? :D

Du är skyldig mig många kvällar när du kommer hem, det är du medveten om va? :) Älskar dig tjejen.

Idag fyller William ETT HELT ÅR!!!! :) Vi har haft kalas hela dagen här. Jag gjorde egen tårta med mosade jordgubbar, vaniljkräm och mosad banan så barnen kunde äta dom också. Grädde och på det ett marsipanlock med ros. Mums.
Han fick leksaker och kläder, men tyckte inte det var värst intressant utan lekte med ballongerna och kusinen istället haha.

Om en månad flyttar vi :) wiiiii! Funderar på att börja rida då med. Skulle vara grymt kul.

Nu ska jag lägga william och ta nåt att äta. Mår illa som aldrig förr. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja me d e va ju ett alfabet som flög omkring i luften:D ABC nånting hette d ju:D ASFULT va d:D hahaha!

2008-10-17 @ 10:22:59
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Frida karlsson

heej linda... innan min syster åkte sa hon han ja skulle ha dig som syster sålänge :)... men om du behöver barn och hund vakt nån gång så kan ja erbjuda mig :) ha det bra såläng

2008-10-17 @ 14:06:24
Postat av: Carro

Jo d va sjuk känsla eftersom ja inte känt den på 100 år:D Vilka ska du spela laserdome me då? Kramar!

2008-10-18 @ 10:30:53
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: jenny

Snygg bild :)

Jo jag får fan försöka göra det!

Allt bra med dig linda?



Hört nåt från thess?

2008-10-20 @ 21:57:53
URL: http://jenga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0