Bilddagboken

Håller på och lägger in lite bilder. LITE bilder.

not.

Alla bilder från Kreta, alla bilder från Rom, alla bilder på huset, och alla övriga bilder på allt övrigt.

MASSOR med andra ord. Men vad roligt det är med bilder och kunna dela med sig på nätet :) Önskar jag hade alla Thess och Mirres bilder från Kreta också.

Idag har jag varit i stora staden Katrineholm på jobbmässa. Att kalla det "jobbmässa" var väldigt överskattat tyckte jag. En mässa för mig är 100-talet företag och bemanningsföretag som söker personal och samlas i en stor sal där hundratals människor slåss om att få komma fram och visa upp sig.

När jag kom dit var det på övervåningen av AMS, i ett litet konferensrum, där 6 personer satt som representerade 6 olika bemanningsföretag. Det var ca 3 st arbetssökanden i rummet. Inklusive mig. Hur som helst så fick jag bra kontakt med personalansvarig på manpower och hon bad mig registrera mitt CV på deras hemsida, och därefter skicka ett sms till henne och säga att det var gjort. Det tog en helvtimma så skrev hon "Hej Linda, har sett din CV nu och jag vill träffa dig för en jobbintervju, jag hör av mig under morgondagen MVH Camilla Manpower"

Skitbra ju. Hoppas det blir jobb, då blir det på ericsson som skåpsmontör! Hela familjen har jobbat på ericsson nån gång i livet pga mamma var personalansvarig i 15 år innan hon blev sjukskriven ;) Nu är det kanske min tur då. Svägerskan Sandra jobbar där just nu som någon typ av ansvarig. Kul att känna någon!

Nu ska jag fortsätta med mitt bildmaraton!

Kommentarer
Postat av: Thess

Vi måste byta bilder me varann =)

2008-10-02 @ 20:07:54
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0