Bonuspoäng till mig!

Jag har städat och packat en massa skit så nu är nästan hela nedervåningen ren på prylar, förutom sånt vi behöver använda fram tills flytten den 25e november :) Jag är så bra idag. Nu ska vi äta lite, jag och min son. Sen ska vi packa lite till och rensa det som ska slängas, sen ska jag plugga och göra en insändningsuppgift och sen blir det nog träning med therese inför jobbet på Harrys i kholm :)

Provpassade i fredags med thess, och trots att det är över 2 år sen jag satt vid ett black jack bord sist tyckte jag att det gick riktigt bra. Va inte så nervös, kände mig rätt säker. Men Linda är rätt AS dålig på att räkna fort, så när vinster/förluster skulle delas ut/samlas in gjorde jag många fel som jag märkte i efterhand hihi.. men man lär sig förr eller senare.

Nej nu är vi hungriga här hemma. Tjingeling, I have a busy day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0