God natt då!

Har suttit sen jag vaknade med engelskan, och jag har ändå 6 STORA uppgifter kvar att göra. Skickade nyss in min senaste uppgift. Hitta en artikel på engelska, analysera den (egna åsikter + ett a4 med frågor) plus en lyssningsövning om australiens aboriginer. Härnärst ska jag skriva om Shakespeare och hans teater. Nödvändigt vetande? Nej. Onödigt vetande? JA.

Herre gud vad de pumpar en med. Vem, jag upprepar VEM har användning för allt detta vetande utom i spelet GENI? Och hur ofta spelar man det? Eller om man är domaren i på spåret, då är detta mkt viktigt vetande, men! Jag är inte domare i på spåret.

12 oktober börjar jag läsa psykologi B och administration. Så tills dess måste jag vara klar. PUST!!! Bara så ni vet vänner, så låser jag in mig nu och kommer ut när jag är klar. :(

God natt, sisådär 4 timmar för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0