Höst, regn och rusk...

Inget roligt väder idag, det blir inget va ute och leka idag inte. William hostar lite också. Imorn åker Mats till Skövde med jobbet och lämnar oss ensamma. Hehehe då blir det bus här hemma :) Mamma kommer på lördag (eventuellt om hon och de andra inte blir mer sjuka) och så sover de över. Söndagen kommer eventuellt Elin.

Jag följer med thess ut en sista gång innan hon lämnar oss för sol och bad i 6 månader den 17:e, och vi ska ha så kul, även om jag inte dricker. Therese, man blir bara trött av alkohol eller hur ;)

1 november blir det Halloween middag hos Niklas med Sandra och Mange, vad roligt det ska bli! :) Älskar verkligen den tjejen och det är så synd att de bor så långt bort. Flytta hem nu, det är här ni hör hemma :)

Igår när jag skulle titta på tv, bara ligga i soffan och slappa och äta lite godis, ja då fungerar inte några kanaler!! Bara myrornas krig i flera timmar!! Antagligen nåt med tv-masten som blivit fel. SURT!

Det var bara att gå och lägga sig då.

JAG VILL FLYTTA NU! Har massa saker jag vill göra, och vill komma igång nu nu nu. Trappen ska antagligen bli vit med grå trappstegsmattor (de som är som halvmånar) Vi ska köpa ny hallmöbel (samma vi har fast vit) med vita korgar i. Vi ska köpa två st billy bokhylla med vitrindörrarna vi har på de vi har. De ska sitta på väggen mellan sovrum och vardagsrum, utanför toadörren. Sen måste vi hitta på någon smart lösning med skor och jackor.Det finns nämligen ingen given plats där man kan hänga jackor, ställa skor. Julpyntet kommer ju åka fram direkt :) Vad mysigt. Nej nu vill jag börja pyssla!!

Frukost nu, fick sovmorgon idag till 9 :) Duktigt barn.

Kommentarer
Postat av: thessss

man bbliiir svintrött!! =)

2008-10-13 @ 12:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0