Nu händer det grejer!!

Oj oj oj. Fort går det. Mycket har hänt sen jag bloggade sist!

Bästa vännen Therese befinner sig nu på andra sidan jordklotet typ. Känns oootroligt tomt. Saknar dig och hoppas du får en jättebra tid där nere :) När du är borta får jag umgås bara med din syster och mamma :) På måndag ska jag och Frida på bio, High School musical 3, tur att frida ville se den :) Då ska jag salta popcornen liiite mindre ;)



En annan nyhet är att Linda har fått heltidsarbete :) Min svägerska Sandra rekommenderade mig till sin chef och lämnade mitt nummer imorse. De ringde efter någon timme och ville träffa mig direkt. Kom dit 1 ½ timme senare, mötet tog ca 40 minuter. Sen åkte jag hem till mamma och skulle hämta william, åt lite mat och så ringde chefen och sa att de ville att jag börjar jobba IMORGON! haha.. Så inom loppet av några timmar gick jag från föräldraledig/arbetslös till heltidsanställd. Har nog inte riktigt tagit in det än. Ska in till kontoret imorgon kl 8 och skriva kontrakt och få all info. Sen börjar jag arbeta runt 10. Shit :) TUR bara att jag har en mamma som är sjukpensionär och ställer upp som tillfälligt dagis tills Wille har fått perm. plats på riktigt dagis.
Så nu får jag pendla i en månad, sen har vi flyttat. Så himla skönt att vi nu har två heltidslöner (PLUS min cherry lön för lördagarna), nu när vi köpt hus och allt. Vad rik man kommer känns sig :)

 "Nya" frisyren, nu över 4 månader gammal och waaay too long. Ska be Sandra klippa lite i nacken när hon kommer. Blir galen för nu är det för långt! Uscha...

Nej, nu ska jag väl ta och sova så jag orkar med första arbetsdagen imorn! :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Thess

OHH!!! Jag e tacksam for att du staller upp som stand in!! FAn va gott!!! Ha det sa roligt, hade velat vara med er!! Puss

2008-10-21 @ 00:19:03
URL: http://tesshk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Få presentkort på gina tricot och H&M genom att bli medlem på denna sida:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=79565



2008-10-21 @ 13:29:52
Postat av: Carro

Först o främst grattis te jobbet! FAN va kul! Va e d för jobb då? O för d andra så hade ja inte en aaaaaaning om att du oxå hade page:D haha! Sjukt va länge sen vi sågs asså:D Lycka te när du börjar jobba sen då;)

2008-10-21 @ 14:27:14
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0