Sista chansen

Idag var Mats och jag på shoppingtur. Köpte lite saker till nya köket och även lite julsaker. JUL:) jag älskar att julpynta, tycker det är så himla mysigt. Lampor och ljus och massa fint. På måndag ska jag hämta vår öppna spis vi köpt till huset. Tänk vad mysigt att ligga i vinter på soffan och mysa under en filt, med lite varm choklad och titta in i en öppen brasa. Mmm :) Härligt.

GUUD vad jag längtar nu. En månad exakt kvar idag. Allt är positivt med att flytta Utom att jag inte kommer träffa thess lika ofta och det känns jätte jätte tråkigt :( 

Ska dit på film nu om erbjudandet fortfarande är aktuellt!

Vi gick runt strömmen idag och stannade vid en öppen yta och tog lite foton på William och Mira. Huuur fina som helst. Riktiga höstkort! Här är några utav de finaste :)

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0