Therese Karlsson



Jag är så glad att du finns i mitt liv.
Folk får tro att jag är kär i dig nu, det ger jag blanka faan i för det är jag ;)
Jag älskar min bästa vän och jag är stolt över att kunna säga det. Det finns så många människor som aldrig vågar berätta för sina vänner vad de betyder, och det är så synd!
Du är en underbar människa, och jag saknar dig varje sekund. Jag älskar våra långa promenader i skogen med hundarna, jag älskar våra utekvällar och dans till dålig schlagermusik, jag älskar att bara ha myskväll hemma med våra familjer eller bara vi, jag älskar att du ställer upp och dricker tequila med mig trots att jag vet att du hatar det, och jag älskar att du ringer eller skickar sms så fort något nytt händer i ditt liv.  Jag är så tacksam för allt och hoppas du finns kvar även efter flytt. Det är ju trots allt bara 5 mil. Jag får sponsra en bil till dig ;)
Vi ses snart hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: Thess

Ja men klart vi m`ste ses lovely!! Jag e sa glad att jag har dig med, att du alltid vill lyssna och att du lever mitt liv med mig.. Jag har bestamt mig, faktiskt.. detta er inget for mig.. vill bara hem och prata och umgas me dig.. du maste vara me mig fredag de fattar du val!!?? o jobb maste jag fixa! fick meddelande av Jesper nu.. hur gar de me annbritt star det.. ! han har inte hort av sig nat innan.. idiot skrev att jag drar hem.. va ska jag gora har?!!

2008-10-23 @ 00:00:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

det är sant, väldigt fint skrivet!

2009-01-12 @ 16:01:27
URL: http://sandrewstar.blogg.se/
Postat av: thess

oh this was times ago.=(

2009-03-22 @ 12:29:17
URL: http://thesshk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0